زن كه باشي:
نميتواني موقع غمت به خيابان بروي!
سيگاري آتش بزني!
ودود شدن غمهايت را ببيني!
زن كه باشي:
غمت را پنهان ميكني پشت نقاب آرايشت!
وبا رژ لبي قرمز!
خنده را براي لبهايت اجباري ميكني!
آنوقت همه فكر ميكنند..نه دردي هست،نه غمي
وتنها نگرانيت،پاك شدن رژ لبت است!!
زن كه باشي:
**مردانه بايد غم بخوري**....
■□ سیمین بهبهانی■□
ما را در سایت وحیده کریمی دنبال میکنید
برچسب: زن که باشی,زن که باشی ترسهای کوچکی داری,زن که باشی فروغ فرخزاد, نویسنده: بازدید: 130