زن که باشی نمیتوانی موقع غمت به خیابان بروی...

خرید بک لینک

زن كه باشي:
نميتواني موقع غمت به خيابان بروي!
سيگاري آتش بزني!
ودود شدن غمهايت را ببيني!
زن كه باشي:
غمت را پنهان ميكني پشت نقاب آرايشت!
وبا رژ لبي قرمز!
خنده را براي لبهايت اجباري ميكني!
آنوقت همه فكر ميكنند..نه دردي هست،نه غمي
وتنها نگرانيت،پاك شدن رژ لبت است!!
زن كه باشي:
**مردانه بايد غم بخوري**....

■□ سیمین بهبهانی■□

وحیده کریمی...

ما را در سایت وحیده کریمی دنبال می‌کنید

برچسب: زن که باشی,زن که باشی ترسهای کوچکی داری,زن که باشی فروغ فرخزاد, نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: جمعه 28 آبان 1395 ساعت: 0:54

صفحه بندی