به کدام کاندیدای پیشنهادی ات
رای دهم
به کاندیدای چشمانت
که هرلحظه
دلفریبی ات را در من تبلیغ میکند
یانه
به لبخندهایت
که گوشه ای از دلم را
ستاد خود قرارداده است
مگر میشود از احساست
غافل بود
که آرای تمام هیجاناتم را بخود اختصاص داده است..
شاید یکی ازآنها به نفع دیگری کنار برود
نمیدانم
درکشور وجودم غوغایی برپاست
ولی قول میدهم
در جمعه دلم
فقط به تو.. به تو...
رای میدهم....!!!!